2006年1月23日星期一

OFFICE

很多朋友告訴我OFFICE的工作最怕就是無野做!
要扮有野做,其實好慘。
的確就說我..
如果Boss唔返黎清下D野,
基本上我係無野好做!!
你會話:咁咪好清閒!?
但係絕對絕對唔可以俾人發現你好清閒...
本人分享下想扮忙有幾種方法:
(1)
BOSS房睇下有冇Fax,之後直接去toilet打個轉..
(2)
係咁睇D contact list或無用既廢紙,其實係無野做亂咁搵D野黎睇
(3)
沖野飲, 之後再去洗杯
(4)
睇返D e-mail 或電腦D Document
咁樣
HEA就可以半日!
做我呢種Post, 如果Boss係度你就會忙死.. 仲分分鐘要OT..
如果Boss2日都唔返黎,咁你呢2日都會係OFFICE運吉!
仲有一點要打醒精神,老細唔會次次返黎前都打電話同你講聲,

有時突然飄左返黎真係會俾佢嚇一嚇
(
如果做緊正經野就話唔怕, 如果係 )
其實我都好好彩跟著個好好既Boss,同事們都十分好其實返工真係好開心好喜樂!

沒有留言:

發佈留言